baner

Rozkład materiału

kl 4 Strony internetowe

 
Rozkład materiału
  1. BHP w pracowni komputerowej. Zapoznanie z rozkładem materiału. PSO (przedmiotowy system oceniania).
  2. Inkscape. Grafika wektorowa. Właściwości dokumentu. Właściwości obiektu. Kształty.
  3. Inkscape. Grafika wektorowa. Właściwości dokumentu. Właściwości obiektu. Kształty.
  4. Inkscape. Zasady tworzenia grafiki na potrzeby strony www. Okna dokowane, wstawianie tekstu. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  5. Inkscape. Zasady tworzenia grafiki na potrzeby strony www. Okna dokowane, wstawianie tekstu. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  6. Inkscape. Zasady tworzenia grafiki na potrzeby strony www. Okna dokowane, wstawianie tekstu. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  7. Inkscape. Linia, rysunek odręczny. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  8. Inkscape. Linia, rysunek odręczny. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  9. Inkscape. Linia, rysunek odręczny. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  10. Inkscape. Operacje logiczne. Tło obiektu. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  11. Inkscape. Operacje logiczne. Tło obiektu. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  12. Inkscape. Operacje logiczne. Tło obiektu. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  13. Inkscape. Tworzenie serwisu www z wykorzystaniem elementów graficznych. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  14. Inkscape. Tworzenie serwisu www z wykorzystaniem elementów graficznych. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  15. Inkscape. Tworzenie serwisu www z wykorzystaniem elementów graficznych. Zadanie projektowe nr 1. HTML + CSS + grafika wektorowa
  16. Próbny egzamin zawodowy NR 1 (JavaScript)
  17. Próbny egzamin zawodowy NR 1 (JavaScript)
  18. Próbny egzamin zawodowy NR 1 (JavaScript)
  19. Inkscape. Projektowanie okazjonalnego banera. Testowanie strony w przeglądarkach. Publikowanie strony internetowej.
  20. Inkscape. Projektowanie okazjonalnego banera. Testowanie strony w przeglądarkach. Publikowanie strony internetowej.
  21. Inkscape. Projektowanie okazjonalnego banera. Testowanie strony w przeglądarkach. Publikowanie strony internetowej.
  22. Inkscape. Maski. Sprawdzanie poprawności strony. Walidacja strony.
  23. Inkscape. Maski. Sprawdzanie poprawności strony. Walidacja strony.
  24. Inkscape. Maski. Sprawdzanie poprawności strony. Walidacja strony.
  25. Inkscape. Projekt LOGO. Krzywe Beziera. Przezroczystość. Testy szybkości wczytywania strony.
  26. Inkscape. Projekt LOGO. Krzywe Beziera. Przezroczystość. Testy szybkości wczytywania strony.
  27. Inkscape. Projekt LOGO. Krzywe Beziera. Przezroczystość. Testy szybkości wczytywania strony.
  28. Inkscape. Tworzenie grafiki na potrzeby serwisu WWW. Testy funkcjonalności strony Internetowej.
  29. Inkscape. Tworzenie grafiki na potrzeby serwisu WWW. Testy funkcjonalności strony Internetowej.
  30. Inkscape. Tworzenie grafiki na potrzeby serwisu WWW. Testy funkcjonalności strony Internetowej.
  31. Próbny egzamin zawodowy NR 2 (JavaScript)
  32. Próbny egzamin zawodowy NR 2 (JavaScript)
  33. Próbny egzamin zawodowy NR 2 (JavaScript)
  34. GIMP. Wprowadzenie, obsługa. Zadanie projektowe nr 2
  35. GIMP. Wprowadzenie, obsługa. Zadanie projektowe nr 2
  36. GIMP. Wprowadzenie, obsługa. Zadanie projektowe nr 2
  37. GIMP. Zmiana rozmiaru pliku. Przekształcenia. Przycinanie. Zadanie projektowe nr 2
  38. GIMP. Zmiana rozmiaru pliku. Przekształcenia. Przycinanie. Zadanie projektowe nr 2
  39. GIMP. Zmiana rozmiaru pliku. Przekształcenia. Przycinanie. Zadanie projektowe nr 2
  40. GIMP. Animacje poklatkowe. Zadanie projektowe nr 2
  41. GIMP. Animacje poklatkowe. Zadanie projektowe nr 2
  42. GIMP. Animacje poklatkowe. Zadanie projektowe nr 2
  43. GIMP. Efekty. Obróbka plików rastrowych. Zadanie projektowe nr 2
  44. GIMP. Efekty. Obróbka plików rastrowych. Zadanie projektowe nr 2
  45. GIMP. Efekty. Obróbka plików rastrowych. Zadanie projektowe nr 2
  46. Próbny egzamin zawodowy NR 3 (JavaScript)
  47. Próbny egzamin zawodowy NR 3 (JavaScript)
  48. Próbny egzamin zawodowy NR 3 (JavaScript)
  49. GIMP. Testowanie strony w przeglądarkach. Publikowanie strony internetowej.
  50. GIMP. Testowanie strony w przeglądarkach. Publikowanie strony internetowej.
  51. GIMP. Testowanie strony w przeglądarkach. Publikowanie strony internetowej.
  52. GIMP. Mapowanie obrazu dla potrzeb stron www.
  53. GIMP. Mapowanie obrazu dla potrzeb stron www.
  54. GIMP. Mapowanie obrazu dla potrzeb stron www.
  55. GIMP. Deformacje. Skalowanie. Wycinanie.
  56. GIMP. Deformacje. Skalowanie. Wycinanie.
  57. GIMP. Deformacje. Skalowanie. Wycinanie.
  58. GIMP. Animacje. Praca z warstwami. Rysowanie obiektów. Skalowanie.
  59. GIMP. Animacje. Praca z warstwami. Rysowanie obiektów. Skalowanie.
  60. GIMP. Animacje. Praca z warstwami. Rysowanie obiektów. Skalowanie.
  61. GIMP. Operacje z wykorzystaniem warstw.
  62. GIMP. Operacje z wykorzystaniem warstw.
  63. GIMP. Operacje z wykorzystaniem warstw.
  64. Próbny egzamin zawodowy NR 4 (JavaScript)
  65. Próbny egzamin zawodowy NR 4 (JavaScript)
  66. Próbny egzamin zawodowy NR 4 (JavaScript)
  67. Hiperłącza wewnętrzne. Projekt graficznego menu.
  68. Hiperłącza wewnętrzne. Projekt graficznego menu.
  69. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej.
  70. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej.
  71. Próbny egzamin zawodowy NR 5 (JavaScript)
  72. Próbny egzamin zawodowy NR 5 (JavaScript)
  73. Próbny egzamin zawodowy NR 5 (JavaScript)
  74. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej.
  75. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej.
  76. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej.
  77. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej. Optymalizacja strony Internetowej.
  78. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej. Optymalizacja strony Internetowej.
  79. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej. Pozycjonowanie strony Internetowej.
  80. Projekt serwisu www z wykorzystaniem technologii HTML, CSS, JavaScript i elementami grafiki wektorowej i rastrowej. Pozycjonowanie strony Internetowej.